Список всех официальных СТО Bajaj
-
- Сообщения: 7
- Зарегистрирован: 06 авг 2023, 07:27
Re: Список всех официальных СТО Bajaj
Передні - тормозять добре , викинути при бажанні може . А от до задніх є питання.
- IryxBro
- Админ
- Сообщения: 514
- Зарегистрирован: 03 янв 2018, 16:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Список всех официальных СТО Bajaj
Не знаю, в мене було 3 домінари, на усіх трьох гальма задні працювали до втручання АБС нормально. Міняв рідину та прокачував кожні два роки.
Супермодератор.
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
- alex.engine
- Сообщения: 683
- Зарегистрирован: 23 фев 2018, 00:16
- Откуда: Немішаєве
- Контактная информация:
Re: Список всех официальных СТО Bajaj
У Домінара гальма не можуть працювати добре, тому що вони зроблені неправильно.
Який принцип роботи гальмівної системи? Вона має виконати 2 завдання:
1) перетворення кінетичної енергії транспортного засобу (це яка емве квадрат добре що навпіл) в теплову та розсіювання її в атмосфері (електротранспорт та гібриди з рекуперацією енергії не наш випадок). Звідси зрозуміло, що диск повинен мати масу і тепломісткість, щоб узяти на себе теплоту від тертя, а також поверхнею, яка віддаватиме цю теплоту в атмосферу.
Висновок: диск малої маси та малої поверхні швидко перегріється при частих гальмуваннях (наприклад, у місті), тертя зменшиться, та ефективність гальма погіршиться .
2) створення гальмівного моменту колеса. Зусилля від ручки передається на колодки, які тиснуть на диск, створюючи цей гальмівний момент. Якщо диск малий, а маса транспортного засобу та його швидкість велика, то для створення гальмівного моменту знадобиться велике зусилля. Яке ще більше зросте, як тільки диск нагріється. А підвищене зусилля на ручці сприйматиметься як погіршена ефективність гальма (підсилювачі гальм не наш випадок).
Висновок: щоб усе це працювало нормально, диск за розмірами має відповідати масі транспортного засобу .
Зважаючи на все, у Домінара така відповідність відсутня - він надто важкий для тієї конструкції гальм, яка має. Це коли великі зусилля на ручці не усуваються прокачуванням гальм . Тобто для маси 180 кг + водій (а ще й пасажир може бути) явно мають бути 2 диски спереду, а ніяк не один.
Але. Все це потрібно виключно для швидкої їзди містом. Якщо ви на розслабоні ганяєте по селу або йдете трасою, у вас все відмінно, і ніякі гальма вам не потрібні.
Який принцип роботи гальмівної системи? Вона має виконати 2 завдання:
1) перетворення кінетичної енергії транспортного засобу (це яка емве квадрат добре що навпіл) в теплову та розсіювання її в атмосфері (електротранспорт та гібриди з рекуперацією енергії не наш випадок). Звідси зрозуміло, що диск повинен мати масу і тепломісткість, щоб узяти на себе теплоту від тертя, а також поверхнею, яка віддаватиме цю теплоту в атмосферу.
Висновок: диск малої маси та малої поверхні швидко перегріється при частих гальмуваннях (наприклад, у місті), тертя зменшиться, та ефективність гальма погіршиться .
2) створення гальмівного моменту колеса. Зусилля від ручки передається на колодки, які тиснуть на диск, створюючи цей гальмівний момент. Якщо диск малий, а маса транспортного засобу та його швидкість велика, то для створення гальмівного моменту знадобиться велике зусилля. Яке ще більше зросте, як тільки диск нагріється. А підвищене зусилля на ручці сприйматиметься як погіршена ефективність гальма (підсилювачі гальм не наш випадок).
Висновок: щоб усе це працювало нормально, диск за розмірами має відповідати масі транспортного засобу .
Зважаючи на все, у Домінара така відповідність відсутня - він надто важкий для тієї конструкції гальм, яка має. Це коли великі зусилля на ручці не усуваються прокачуванням гальм . Тобто для маси 180 кг + водій (а ще й пасажир може бути) явно мають бути 2 диски спереду, а ніяк не один.
Але. Все це потрібно виключно для швидкої їзди містом. Якщо ви на розслабоні ганяєте по селу або йдете трасою, у вас все відмінно, і ніякі гальма вам не потрібні.
Dominar 400 + Pulsar 200NS
- IryxBro
- Админ
- Сообщения: 514
- Зарегистрирован: 03 янв 2018, 16:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Список всех официальных СТО Bajaj
Це стосується не тільки Домінару. Коли хтось купляє, наприклад, Honda NC750 - він теж має 1 диск та розчаровується в масс-маркеті.
Суть не в цьому, а в тому, що за 50,000км їзди на Домінарі я не разу не мав проблем із переднім гальмом чи з АБС. Аварійно зупинявся сам та з пасажиром не один раз, та завжди розрахунок довжини гальмівного шляху в голові співпадав з реальним життям. Тому вважаю, що гальма на Домінарі достатні для повсякденного використання. За мінусом тільки інформативність переднього важеля та раннє спрацьовування абс на задньому гальмі при поганому покритті.
Суть не в цьому, а в тому, що за 50,000км їзди на Домінарі я не разу не мав проблем із переднім гальмом чи з АБС. Аварійно зупинявся сам та з пасажиром не один раз, та завжди розрахунок довжини гальмівного шляху в голові співпадав з реальним життям. Тому вважаю, що гальма на Домінарі достатні для повсякденного використання. За мінусом тільки інформативність переднього важеля та раннє спрацьовування абс на задньому гальмі при поганому покритті.
Супермодератор.
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
- alex.engine
- Сообщения: 683
- Зарегистрирован: 23 фев 2018, 00:16
- Откуда: Немішаєве
- Контактная информация:
Re: Список всех официальных СТО Bajaj
Але я знаю , як вирішити цю нерозв'язну конструкторську проблему!! Треба просто взяти передні гальма від старого Домінара (вони праві) та від нового (вони ліві) та змонтувати їх разом! І це буде бомба!!! (жарт ).
Dominar 400 + Pulsar 200NS
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость