Якість металу.

Обсуждение тюнинга и доработок Bajaj Dominar 400
Аватара пользователя
Dorognik
Сообщения: 114
Зарегистрирован: 10 дек 2018, 19:40
Откуда: Киев-Луганск
Контактная информация:

Re: Якість металу.

Сообщение Dorognik » 13 мар 2020, 22:40

Монументальное решение вы применили...Проварить только стоит.Стандартное оборудование-нестандартное оборудование, или хвост у нас слабоват,или беда конкретного, одного мота...Одно дело плохо проварили,но порванная труба-это брак,да впрочем и разлезшийся шов тоже брак.


DOMINAR 400

Микола.Стимковський
Сообщения: 6
Зарегистрирован: 24 янв 2020, 23:21
Контактная информация:

Re: Якість металу.

Сообщение Микола.Стимковський » 14 мар 2020, 11:07

Ну враховуючи що турки щось там доробили в своєму багажнику - випадок не одиничний. Дуже цікаво було б глянути на їх рішення - куди вони там додаткову опору закріпли... навіть не можу уявити.
Так, проблема в тому що домінар 18го року не розрахований на консольні багажники. А дивлячись на допи які індуси зробили на домінар 19го року - то і він на консольні також не розрахований. Ті що ставили із 3 точкою опори - ті стоять. Але виглядають тако собі.
Дивлячись на пластину до якої кріпиться цей багажник воно і не дивно що призвело до такого. Вона просто не розрахована на таке навантаження.
Домінар - це стріт, що б там не говорили і як би його індуси турером не називали :)



Аватара пользователя
Dorognik
Сообщения: 114
Зарегистрирован: 10 дек 2018, 19:40
Откуда: Киев-Луганск
Контактная информация:

Re: Якість металу.

Сообщение Dorognik » 15 мар 2020, 13:04

Не согласен.... На месте этого багажника в штате стоят ручки пассажира,и нагрузки на хвост,когда пассажира них опирается или держится, на порядок больше чем ваши мизерные 3кг. Я два года вожу по 10-15 кг, все нормально.


DOMINAR 400

Аватара пользователя
alex.engine
Сообщения: 159
Зарегистрирован: 23 фев 2018, 00:16
Контактная информация:

Re: Якість металу.

Сообщение alex.engine » 16 мар 2020, 12:04

А почему не получилось трубу подобрать вместо прутка? В прутке середина в любом случае на изгиб не работает и просто создает лишний вес...

Сколько там диаметр получился?



Микола.Стимковський
Сообщения: 6
Зарегистрирован: 24 янв 2020, 23:21
Контактная информация:

Re: Якість металу.

Сообщение Микола.Стимковський » 18 мар 2020, 11:40

Dorognik писал(а):
15 мар 2020, 13:04
Не согласен.... На месте этого багажника в штате стоят ручки пассажира,и нагрузки на хвост,когда пассажира них опирается или держится, на порядок больше чем ваши мизерные 3кг. Я два года вожу по 10-15 кг, все нормально.
Ну або Вам пощастило або мені не пощастило.
На рахунок навантаження на ручки - ну я тут не зовсім із Вами згідний. Якщо хто і коли тримається за ручки - це тимчасові навантаження. Багажник - це ричаг. Там сам багажник важить пару кг. І він постійно розхитує пластину.

а у Вас пластик все ок? кріплення не постріскались, нічого?



Микола.Стимковський
Сообщения: 6
Зарегистрирован: 24 янв 2020, 23:21
Контактная информация:

Re: Якість металу.

Сообщение Микола.Стимковський » 18 мар 2020, 11:45

alex.engine писал(а):
16 мар 2020, 12:04
А почему не получилось трубу подобрать вместо прутка? В прутке середина в любом случае на изгиб не работает и просто создает лишний вес...

Сколько там диаметр получился?
Ну якось не подумав про трубу чи не знайшов підходящий варіант, вже не памятаю. Знайшов пруток, здається щось біля 10тки, потрібно заміряти.
Як буде працювати - побачимо, але не думаю що це буде кардинально впливати на робочі характеристики. Можливо при ДТП в задню частину мотоцикла моя конструкція гірше відпрацює. А при штатній роботі - не думаю що буде різниця.



Аватара пользователя
Dorognik
Сообщения: 114
Зарегистрирован: 10 дек 2018, 19:40
Откуда: Киев-Луганск
Контактная информация:

Re: Якість металу.

Сообщение Dorognik » 18 мар 2020, 15:00

Микола.Стимковський писал(а):
18 мар 2020, 11:40
Dorognik писал(а):
15 мар 2020, 13:04
Не согласен.... На месте этого багажника в штате стоят ручки пассажира,и нагрузки на хвост,когда пассажира них опирается или держится, на порядок больше чем ваши мизерные 3кг. Я два года вожу по 10-15 кг, все нормально.
Ну або Вам пощастило або мені не пощастило.
На рахунок навантаження на ручки - ну я тут не зовсім із Вами згідний. Якщо хто і коли тримається за ручки - це тимчасові навантаження. Багажник - це ричаг. Там сам багажник важить пару кг. І він постійно розхитує пластину.

а у Вас пластик все ок? кріплення не постріскались, нічого?
Мало того,я езжу бывает и с хвостовой сумкой в 15 кг и с женой,которая держится за кронштейн в поворотах на малых скоростях...С пластиком все нормально,как и с хвостом.


DOMINAR 400

Ответить

Вернуться в «Тюнинг Bajaj Dominar 400»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость