Тим часом байк досяг екватора обкатки - перетнув 1000 км пробігу. І цікава фігня трапилась - з якогось переляку висадився в нуль АКБ. Набігався до несхочу, думав сдохну нафіг
. Але завів, поїхав на роботу 20 км, ніби трохи підзарядився, але за якихось 7 годин під офісом - знову бігати. в екіпі, під аплодисменти знайомих
Зняв АКБ, зарядив, заміряв чи є витік току на споживачів в бортовій мережі байка - ні, максимум до 10мА (але то я заміряв вже після того, як переклав кабелі до АКБ по своєму). З генератора приходить 14.2-14.4В на середніх обертах двигуна - дуже навіть непогано, зважаючи на 55Ватт лише в головній фарі.
Ще була пригода, але то вже сам дурень - обезжирив задній диск КЕРОСІНОМ (дебіл, ШОЖ). Добре що лише задній. Думав попав на колодки, але ні - обійшлося шліфовкою колодок напильником та обезжиренням диску. Наразі все ок, притерлися і гальмують добре.
При нагоді добавив мастила в задній суппорт, і раз було зняте колесо - ще раз вимив ціпок та нарешті змазав його ipon Chain lube, який рекомендував Саша IryxBro.
Заправився, знову щасливий
- розхід 2.15 на сотню, крейсер тримаю поки 72-75 кмч. Всі призвуки від заднього диску\колодок пропали.