Pulsar NS 200 White 2018 - Bazart
- Bazart
- Сообщения: 40
- Зарегистрирован: 15 мар 2018, 08:27
- Откуда: Бровары\Киев
Pulsar NS 200 White 2018 - Bazart
Привіт! Нарешті я однією ногою вступив в клуб індусоводів (а іншою міцно та з гордістю стою з китаєводами )
Ще не проїхав жодного метра, але вже став власником білого красеня:
До цього я три сезони по можливості їздив на Keeway RK3 150cc (набігав АЖ 3.5 тисячі ), а на осінь ще взяв для фану пітбайк Viper V150P - він же Kayo 155cc з двигуном Зонгшен і крутяцькою підвіскою.
І ось нарешті в моїй конюшні оселився головний жеребець з індійською бінді\чандрою\тіллаком на лобі (так радісно, що постійно хочеться танцювати та співати якусь жваву пісеньку на хінді! )
Якість збірки, пластику, зазорів між елементами вражає! Дійсно, це перевершило мої самі сміливі сподівання. Особливо з огляду на цілком демократичну вартість. Наляканий такою підозрілою досконалістю відразу ж розібрав бокові панелі, та почав вишукувати недоліки, гггг :
Знайшов АЖ два недоліки, хех, (які виправляються за лічені хвилини):
Уррраааа, тепер я знайшов хоч щось і можу спати спокійно
Попереду - 2 тисячі кілометрів обкатки, яку я планую витримати стійко та з задоволенням, та чудова весна і літо.
Дуже радий стати Баджоводом. Далі буде.... якось згодом.
Ще не проїхав жодного метра, але вже став власником білого красеня:
До цього я три сезони по можливості їздив на Keeway RK3 150cc (набігав АЖ 3.5 тисячі ), а на осінь ще взяв для фану пітбайк Viper V150P - він же Kayo 155cc з двигуном Зонгшен і крутяцькою підвіскою.
І ось нарешті в моїй конюшні оселився головний жеребець з індійською бінді\чандрою\тіллаком на лобі (так радісно, що постійно хочеться танцювати та співати якусь жваву пісеньку на хінді! )
Якість збірки, пластику, зазорів між елементами вражає! Дійсно, це перевершило мої самі сміливі сподівання. Особливо з огляду на цілком демократичну вартість. Наляканий такою підозрілою досконалістю відразу ж розібрав бокові панелі, та почав вишукувати недоліки, гггг :
Знайшов АЖ два недоліки, хех, (які виправляються за лічені хвилини):
Уррраааа, тепер я знайшов хоч щось і можу спати спокійно
Попереду - 2 тисячі кілометрів обкатки, яку я планую витримати стійко та з задоволенням, та чудова весна і літо.
Дуже радий стати Баджоводом. Далі буде.... якось згодом.
- IryxBro
- Админ
- Сообщения: 510
- Зарегистрирован: 03 янв 2018, 16:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Pulsar NS 200 White 2018 - Bazart
Поздравляю. Спасибо за отзыв. Конь - огонь!
Супермодератор.
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
- Bazart
- Сообщения: 40
- Зарегистрирован: 15 мар 2018, 08:27
- Откуда: Бровары\Киев
Re: Pulsar NS 200 White 2018 - Bazart
Дякую за привітання! Здається я знаю Вас під іншим ніком на дружньому форумі (професійне захоплення дронами ? )
За тижні півтора сподіваюся отримати всі необхідні документи і поставити байк на облік в МРЕО. А там вже й може дійсно весна прийде. Цікаво що байки 2018 року відразу без захисту "сарі" пассажирки зліва маятнику та передніх тримачів номера - гууут, бо довелося б морочитися з демонтажем.
За тижні півтора сподіваюся отримати всі необхідні документи і поставити байк на облік в МРЕО. А там вже й може дійсно весна прийде. Цікаво що байки 2018 року відразу без захисту "сарі" пассажирки зліва маятнику та передніх тримачів номера - гууут, бо довелося б морочитися з демонтажем.
- IryxBro
- Админ
- Сообщения: 510
- Зарегистрирован: 03 янв 2018, 16:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Pulsar NS 200 White 2018 - Bazart
Да, по модельному спорту и хобби - вы правильно поняли. Это я.Bazart писал(а): ↑15 мар 2018, 23:17Дякую за привітання! Здається я знаю Вас під іншим ніком на дружньому форумі (професійне захоплення дронами ? )
За тижні півтора сподіваюся отримати всі необхідні документи і поставити байк на облік в МРЕО. А там вже й може дійсно весна прийде. Цікаво що байки 2018 року відразу без захисту "сарі" пассажирки зліва маятнику та передніх тримачів номера - гууут, бо довелося б морочитися з демонтажем.
Смотрю я на погоду и понимаю, что в Киеве, пока, сезон далек от начала...
Супермодератор.
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
- Bazart
- Сообщения: 40
- Зарегистрирован: 15 мар 2018, 08:27
- Откуда: Бровары\Киев
Re: Pulsar NS 200 White 2018 - Bazart
Закінчив фарбувати гараж, попереду ще приємне та більш просте облаштування моєї мото-лабораторії
Зняв усі наліпки-контрольки, натер та обезжирив весь пластик, замудохався нігтями підчипляти плівку фари та витягати по шматочку - розібрав всю мордаху )
а далі почав дивитись, що можна заховати в наш "багажник" - і таки найнеобхідніше влізе! (треба лише знайти баллончик герметика для шин не довший 15-16 см)
Так в піддон АКБ ще чудово поміщаюється набір для ремонту безкамерних шин, пару стяжок та ізолента:
Всі ричаги, дзеркала та лапки підлаштовані під мене. Зняті всі плівочки та наліпочки - можна починати вже весну - I'm ready to race!
Зняв усі наліпки-контрольки, натер та обезжирив весь пластик, замудохався нігтями підчипляти плівку фари та витягати по шматочку - розібрав всю мордаху )
а далі почав дивитись, що можна заховати в наш "багажник" - і таки найнеобхідніше влізе! (треба лише знайти баллончик герметика для шин не довший 15-16 см)
Так в піддон АКБ ще чудово поміщаюється набір для ремонту безкамерних шин, пару стяжок та ізолента:
Всі ричаги, дзеркала та лапки підлаштовані під мене. Зняті всі плівочки та наліпочки - можна починати вже весну - I'm ready to race!
- IryxBro
- Админ
- Сообщения: 510
- Зарегистрирован: 03 янв 2018, 16:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Pulsar NS 200 White 2018 - Bazart
симпатичный гаражик. для съемок пойдет.
Супермодератор.
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
- Bazart
- Сообщения: 40
- Зарегистрирован: 15 мар 2018, 08:27
- Откуда: Бровары\Киев
Re: Pulsar NS 200 White 2018 - Bazart
Документи на байк вже у мене, разом з чудовим подарунком від МотоБро (Бровари) - клубною футболкою мого розміру . Взагалі, кожен приїзд в МотоБро переповнює організм кофеїном та позитивними емоціями!
Ну і зробив (поки байк чистий) невеличку фотосессію свого пульсара. Погодьтеся, білий дійсно рулить!
На цьому тижні поставлю на облік, зроблю страховку і вйо долати наші перші кілометри!
Ну і зробив (поки байк чистий) невеличку фотосессію свого пульсара. Погодьтеся, білий дійсно рулить!
На цьому тижні поставлю на облік, зроблю страховку і вйо долати наші перші кілометри!
-
- Сообщения: 16
- Зарегистрирован: 20 мар 2018, 19:59
Re: Pulsar NS 200 White 2018 - Bazart
Удачи! Мот красивый, гараж под стать! Не забывайте делиться впечатлениями, эмоциями!Bazart писал(а): ↑02 апр 2018, 10:39Документи на байк вже у мене, разом з чудовим подарунком від МотоБро (Бровари) - клубною футболкою мого розміру . Взагалі, кожен приїзд в МотоБро переповнює організм кофеїном та позитивними емоціями!
Ну і зробив (поки байк чистий) невеличку фотосессію свого пульсара. Погодьтеся, білий дійсно рулить!
На цьому тижні поставлю на облік, зроблю страховку і вйо долати наші перші кілометри!
- Bazart
- Сообщения: 40
- Зарегистрирован: 15 мар 2018, 08:27
- Откуда: Бровары\Киев
Re: Pulsar NS 200 White 2018 - Bazart
Розміняв першу сотню км пробігу.
Намагаюся не перевищувати 4-4.5 тис оборотів по таху і розганятися плавно.
Все кілометри - по вулицях і вуличках рідних Броварів - вирішив, що в міському циклі з безліччю розгонів \ гальмувань краще буде проходити притирання двигуна і КПП. Та й підвіска відпрацьовує купу лежачих поліцейських. Дороги в самому Бро хороші, так шо за ямками я виїжджаю на об'їзну - тут їх в достатку будь-яких форм, розмірів і глибини: D
Отже, мої спостереження - звикаю рахувати передачі, все ще не вистачає покажчика включеної передачі. Останні кілька десятків світлофорів почав вже набагато легше знаходити нейтралку- передачі включаються набагато чіткіше і коротше, ніж на попередньому Ківейчіку, довго пристосовувався до короткого ходу важеля і малого зусилля. Почали припрацьовуватися колодки з дисками. На передньому ричагу гальма досить тільки вказівного пальця - два пальця вже дають зайве зусилля. Зчеплення двома пальцями витискати зручніше, хоча воно м'яке. Підвіска трохи жорсткувата для моїх 70 кг в екіпі, але передня вилка ковтає ями м'яко.
Холостий - потрібно відрегулювати - на холодну чітко тримає свої 1.400 об \ хв, але після прогріву на світлофорах вже виростають на 2.400-2.500 об \ хв. Простежу, можливо я не до кінця прикриваю підсос (не звертав увагу).
Як би там не було, обкатка річ хороша. На таких швидкостях і сам Вкочує після піврічної перерви, та й поведінку мотоцикла вивчаєш на безпечних швидкостях.
Намагаюся не перевищувати 4-4.5 тис оборотів по таху і розганятися плавно.
Все кілометри - по вулицях і вуличках рідних Броварів - вирішив, що в міському циклі з безліччю розгонів \ гальмувань краще буде проходити притирання двигуна і КПП. Та й підвіска відпрацьовує купу лежачих поліцейських. Дороги в самому Бро хороші, так шо за ямками я виїжджаю на об'їзну - тут їх в достатку будь-яких форм, розмірів і глибини: D
Отже, мої спостереження - звикаю рахувати передачі, все ще не вистачає покажчика включеної передачі. Останні кілька десятків світлофорів почав вже набагато легше знаходити нейтралку- передачі включаються набагато чіткіше і коротше, ніж на попередньому Ківейчіку, довго пристосовувався до короткого ходу важеля і малого зусилля. Почали припрацьовуватися колодки з дисками. На передньому ричагу гальма досить тільки вказівного пальця - два пальця вже дають зайве зусилля. Зчеплення двома пальцями витискати зручніше, хоча воно м'яке. Підвіска трохи жорсткувата для моїх 70 кг в екіпі, але передня вилка ковтає ями м'яко.
Холостий - потрібно відрегулювати - на холодну чітко тримає свої 1.400 об \ хв, але після прогріву на світлофорах вже виростають на 2.400-2.500 об \ хв. Простежу, можливо я не до кінця прикриваю підсос (не звертав увагу).
Як би там не було, обкатка річ хороша. На таких швидкостях і сам Вкочує після піврічної перерви, та й поведінку мотоцикла вивчаєш на безпечних швидкостях.
-
- Сообщения: 16
- Зарегистрирован: 20 мар 2018, 19:59
Re: Pulsar NS 200 White 2018 - Bazart
Что тут скажешь, - счастливый обладатель! Не гвоздя, не жезла!
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 30 гостей