Мій Bajaj Pulsar 200 NS 2013 р.
Добавлено: 01 мар 2018, 10:51
Покупка і перші враження
Історію покупки розпочну з 2013 р. коли долар був по 8 грн і я надумався купувати мотоцикл! На той час в мене булу старенька але повністю робоча конячка JAWA 350, звісно хотілось чогось новішого і економнішого. Чесно їхав в Київ купувати Geon Tossa 250, але коли мені в магазині «Мotoshop» показали Bajaj Pulsar 200 NS і зарекомендували його, моя думка кардинально змінилась в сторону нього! Тоді їх тільки почали завозить в Україну і були сумніви: «як він себе покаже?» і «що буде далі?» коли немає ніякої інформації про нього. Але треба з чогось починати і я наважився. На той час він коштував 29 тис грн. Як тільки купив питання від людей були різні: «це Китай?», «це Кавасакі?», «як в нього 3 свічки на один циліндр?»
Перші кроки розпочались з обкатки яку я проходив по мануалу, чесно при 60 км/год які я їздив розхід бензину був 1,5 л на 100 км!!! Я був здивований! До першої тисячі я більше 65км/ч не їздив, потім почав трішки збільшувати швидкість до 70- 75 км/год і за 1500 км обкатки я їхав спокійно 80-90 км/год.
Т.О. Перша поломка від якої я був в шоці і дуже здивований, це на відрізку 4700 км пробігу застукав рокер клапанів! Довго шукав проблему але все таки знайшов, замовив на той час 2 рокера на які чекав місяць з Індії і успішно замінив сам! Тоді ця проблема була у всіх пульсарів 2013 р. випуску, але могла проявитись на різних кілометражах!
Також проблема це наші паскудні дорого від них десь на 25 тис пробігу перебився вхід троса спідометра в датчик, із за якого на спідометрі по кочках постійно скакала швидкість, може це і важко зрозуміти але не приємно коли ти їдеш 20 км і на ямках і бугорках показує то 0 км то 120 км., полагодив за допомогою ізоленти, але це не на довго Планую на новий сезон замовити і датчик швидкості і трос.
Кожні 5000 тис. міняю масло Motul 20w50 і масляний фільтр.
На 12 тис відбулась заміна цепки з звездами.
На 22 тис км замінив задню резину на Michelin Pilot Street 140/70/R17 передню теж буду міняти з новим сезоном на Michelin Pilot Sporty 110/80/R17.
На 26 тис замінив акумулятор.
З модернізації це датчик перемикання передач і заміна габаритів і підсвітки номерів на діодні. Мотоподорожі На дальні відстані на ньому їхати одне задоволення, але тільки по гарній дорозі. У двох з пасажиром трішки відчувається дискомфорт, до якого швидко звикаєш! Саме більше за 1н день я проїхав на ньому 600 км це 250км в одну сторону, 100км по місту і 250 км назад. Рука трішки терпла і «жо..». Взагалі часто їду далеко, відстань 200-300 км для нього це не проблема! Не одноразово відвідував мотосльоти в м. Ніжин та м. Зінків, але самий класний де я був це «Тарасова гора 2017» відстань яку я проїхав склала 850 км.
Плюси і мінуси Напишу як він для мене за 29800 км які я проїхав на ньому! Він дійсно економний мій розхід в середньому 3 л/100км можна і економніше якщо їхати до 80 км.Тормоза тут Божественні, посадка класна і удобна з моїм ростом в 175 см! За 4 сезона я тільки 2 рази чув як працює куллєр, щоб він включився треба їхати зі швидківсю 10-20 км/год на протязі 10 км це при температурі більше 30 градусів в тіні!
Перейду до мінусів їх в мене не багато! Перше що скажу від дійсно міський мотоцикл і на гарному асфальті він себе показує класно, але на дорогах з буграми, ямами і тд. він дуже жорсткий і легкий, тому його кидає із за ваги, не раз було що руль ловив хоча і їхав при швидкості 70 км. Немає датчика переключання передач, буває не знаєш яка передача і починаєш шукати але до цього швидко звикаєш це як мікромінус! Ну і все, в принципі все влаштовує, а простіше скажу я вже звик Висновок Мотоцикл використовував і використовую бережно, на даний момент в мене 29800 тис пробігу! В середньому в сезоні проїжджаю по 6-7 тис. По бездоріжжю катаю часто на рибалку, для мене він універсальний! В думках хочеться Dominar, але я від свого повністю в захваті Можливо ця історія комусь буде цікавою і корисною. Задавайте питання з радістю відповім
Перші кроки розпочались з обкатки яку я проходив по мануалу, чесно при 60 км/год які я їздив розхід бензину був 1,5 л на 100 км!!! Я був здивований! До першої тисячі я більше 65км/ч не їздив, потім почав трішки збільшувати швидкість до 70- 75 км/год і за 1500 км обкатки я їхав спокійно 80-90 км/год.
Т.О. Перша поломка від якої я був в шоці і дуже здивований, це на відрізку 4700 км пробігу застукав рокер клапанів! Довго шукав проблему але все таки знайшов, замовив на той час 2 рокера на які чекав місяць з Індії і успішно замінив сам! Тоді ця проблема була у всіх пульсарів 2013 р. випуску, але могла проявитись на різних кілометражах!
Також проблема це наші паскудні дорого від них десь на 25 тис пробігу перебився вхід троса спідометра в датчик, із за якого на спідометрі по кочках постійно скакала швидкість, може це і важко зрозуміти але не приємно коли ти їдеш 20 км і на ямках і бугорках показує то 0 км то 120 км., полагодив за допомогою ізоленти, але це не на довго Планую на новий сезон замовити і датчик швидкості і трос.
Кожні 5000 тис. міняю масло Motul 20w50 і масляний фільтр.
На 12 тис відбулась заміна цепки з звездами.
На 22 тис км замінив задню резину на Michelin Pilot Street 140/70/R17 передню теж буду міняти з новим сезоном на Michelin Pilot Sporty 110/80/R17.
На 26 тис замінив акумулятор.
З модернізації це датчик перемикання передач і заміна габаритів і підсвітки номерів на діодні. Мотоподорожі На дальні відстані на ньому їхати одне задоволення, але тільки по гарній дорозі. У двох з пасажиром трішки відчувається дискомфорт, до якого швидко звикаєш! Саме більше за 1н день я проїхав на ньому 600 км це 250км в одну сторону, 100км по місту і 250 км назад. Рука трішки терпла і «жо..». Взагалі часто їду далеко, відстань 200-300 км для нього це не проблема! Не одноразово відвідував мотосльоти в м. Ніжин та м. Зінків, але самий класний де я був це «Тарасова гора 2017» відстань яку я проїхав склала 850 км.
Плюси і мінуси Напишу як він для мене за 29800 км які я проїхав на ньому! Він дійсно економний мій розхід в середньому 3 л/100км можна і економніше якщо їхати до 80 км.Тормоза тут Божественні, посадка класна і удобна з моїм ростом в 175 см! За 4 сезона я тільки 2 рази чув як працює куллєр, щоб він включився треба їхати зі швидківсю 10-20 км/год на протязі 10 км це при температурі більше 30 градусів в тіні!
Перейду до мінусів їх в мене не багато! Перше що скажу від дійсно міський мотоцикл і на гарному асфальті він себе показує класно, але на дорогах з буграми, ямами і тд. він дуже жорсткий і легкий, тому його кидає із за ваги, не раз було що руль ловив хоча і їхав при швидкості 70 км. Немає датчика переключання передач, буває не знаєш яка передача і починаєш шукати але до цього швидко звикаєш це як мікромінус! Ну і все, в принципі все влаштовує, а простіше скажу я вже звик Висновок Мотоцикл використовував і використовую бережно, на даний момент в мене 29800 тис пробігу! В середньому в сезоні проїжджаю по 6-7 тис. По бездоріжжю катаю часто на рибалку, для мене він універсальний! В думках хочеться Dominar, але я від свого повністю в захваті Можливо ця історія комусь буде цікавою і корисною. Задавайте питання з радістю відповім