Покупка і перші враження
Історію покупки розпочну з 2013 р. коли долар був по 8 грн і я надумався купувати мотоцикл! На той час в мене булу старенька але повністю робоча конячка JAWA 350, звісно хотілось чогось новішого і економнішого. Чесно їхав в Київ купувати Geon Tossa 250, але коли мені в магазині «Мotoshop» показали Bajaj Pulsar 200 NS і зарекомендували його, моя думка кардинально змінилась в сторону нього! Тоді їх тільки почали завозить в Україну і були сумніви: «як він себе покаже?» і «що буде далі?» коли немає ніякої інформації про нього. Але треба з чогось починати і я наважився. На той час він коштував 29 тис грн. Як тільки купив питання від людей були різні: «це Китай?», «це Кавасакі?», «як в нього 3 свічки на один циліндр?»
Перші кроки розпочались з обкатки яку я проходив по мануалу, чесно при 60 км/год які я їздив розхід бензину був 1,5 л на 100 км!!! Я був здивований! До першої тисячі я більше 65км/ч не їздив, потім почав трішки збільшувати швидкість до 70- 75 км/год і за 1500 км обкатки я їхав спокійно 80-90 км/год.
Т.О.
Перша поломка від якої я був в шоці і дуже здивований, це на відрізку 4700 км пробігу застукав рокер клапанів! Довго шукав проблему але все таки знайшов, замовив на той час 2 рокера на які чекав місяць з Індії і успішно замінив сам! Тоді ця проблема була у всіх пульсарів 2013 р. випуску, але могла проявитись на різних кілометражах!
Також проблема це наші паскудні дорого від них десь на 25 тис пробігу перебився вхід троса спідометра в датчик, із за якого на спідометрі по кочках постійно скакала швидкість, може це і важко зрозуміти але не приємно коли ти їдеш 20 км і на ямках і бугорках показує то 0 км то 120 км., полагодив за допомогою ізоленти, але це не на довго Планую на новий сезон замовити і датчик швидкості і трос.
Кожні 5000 тис. міняю масло Motul 20w50 і масляний фільтр.
На 12 тис відбулась заміна цепки з звездами.
На 22 тис км замінив задню резину на Michelin Pilot Street 140/70/R17 передню теж буду міняти з новим сезоном на Michelin Pilot Sporty 110/80/R17.
На 26 тис замінив акумулятор.
З модернізації це датчик перемикання передач і заміна габаритів і підсвітки номерів на діодні.
Мотоподорожі
На дальні відстані на ньому їхати одне задоволення, але тільки по гарній дорозі. У двох з пасажиром трішки відчувається дискомфорт, до якого швидко звикаєш! Саме більше за 1н день я проїхав на ньому 600 км це 250км в одну сторону, 100км по місту і 250 км назад. Рука трішки терпла і «жо..». Взагалі часто їду далеко, відстань 200-300 км для нього це не проблема! Не одноразово відвідував мотосльоти в м. Ніжин та м. Зінків, але самий класний де я був це «Тарасова гора 2017» відстань яку я проїхав склала 850 км.
Плюси і мінуси
Напишу як він для мене за 29800 км які я проїхав на ньому! Він дійсно економний мій розхід в середньому 3 л/100км можна і економніше якщо їхати до 80 км.Тормоза тут Божественні, посадка класна і удобна з моїм ростом в 175 см! За 4 сезона я тільки 2 рази чув як працює куллєр, щоб він включився треба їхати зі швидківсю 10-20 км/год на протязі 10 км це при температурі більше 30 градусів в тіні!
Перейду до мінусів їх в мене не багато! Перше що скажу від дійсно міський мотоцикл і на гарному асфальті він себе показує класно, але на дорогах з буграми, ямами і тд. він дуже жорсткий і легкий, тому його кидає із за ваги, не раз було що руль ловив хоча і їхав при швидкості 70 км. Немає датчика переключання передач, буває не знаєш яка передача і починаєш шукати але до цього швидко звикаєш це як мікромінус! Ну і все, в принципі все влаштовує, а простіше скажу я вже звик
Висновок
Мотоцикл використовував і використовую бережно, на даний момент в мене 29800 тис пробігу! В середньому в сезоні проїжджаю по 6-7 тис. По бездоріжжю катаю часто на рибалку, для мене він універсальний! В думках хочеться Dominar, але я від свого повністю в захваті Можливо ця історія комусь буде цікавою і корисною. Задавайте питання з радістю відповім
Мій Bajaj Pulsar 200 NS 2013 р.
- andriy.graboviy
- Сообщения: 3
- Зарегистрирован: 28 фев 2018, 18:32
- Откуда: Талалаївка
- IryxBro
- Админ
- Сообщения: 510
- Зарегистрирован: 03 янв 2018, 16:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Мій Bajaj Pulsar 200 NS 2013 р.
спасибо за обзор и отзывы. сходно с моим, на котором 30,000км пробега, только у меня с тросом и датчиком скорости все ок. Да и цепь со звездами у меня прошли 22,000, наверно, чищу чаще... По межсервисному, я придерживаюсь классического принципа - в малокубатурной технике с небольшим объемом масла - его стоит менять как можно чаще. Меняю каждые 2.5тыс.
В остальном - согласен. Хорошая конячка
В остальном - согласен. Хорошая конячка
Супермодератор.
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
- andriy.graboviy
- Сообщения: 3
- Зарегистрирован: 28 фев 2018, 18:32
- Откуда: Талалаївка
Re: Мій Bajaj Pulsar 200 NS 2013 р.
Дякую і вам! ну датчик швидкості треба міняти бо як на мене і швидкість не правильну показує! Стосовно цепки десь на 11 тис. почав часто підтягувати її, і вирішив замінить.. на новій вже проїхав 18 тис. і все добре! Хотів у вас спитати я передню звездочку вже 3й раз міняю після установки нової цепки, задня і не з'їдається а передня - зуби злизує дуже! Тобто кожні 5-6 тис. проклацує цепка і все причина передня звездочка! У вас такого не було?IryxBro писал(а): ↑01 мар 2018, 13:47спасибо за обзор и отзывы. сходно с моим, на котором 30,000км пробега, только у меня с тросом и датчиком скорости все ок. Да и цепь со звездами у меня прошли 22,000, наверно, чищу чаще... По межсервисному, я придерживаюсь классического принципа - в малокубатурной технике с небольшим объемом масла - его стоит менять как можно чаще. Меняю каждые 2.5тыс.
В остальном - согласен. Хорошая конячка
- IryxBro
- Админ
- Сообщения: 510
- Зарегистрирован: 03 янв 2018, 16:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Мій Bajaj Pulsar 200 NS 2013 р.
Датчик скорости нужно время от времени набивать густой смазкой типа литол. Туда вода попадает, смазка вымывается и пластик датчика начинает умирать. Хотя бы раз в сезон стоит туда заглядывать, чистить всю ось, закладывать новую смазку вокруг подшипников и в датчик.Дякую і вам! ну датчик швидкості треба міняти бо як на мене і швидкість не правильну показує! Стосовно цепки десь на 11 тис. почав часто підтягувати її, і вирішив замінить.. на новій вже проїхав 18 тис. і все добре! Хотів у вас спитати я передню звездочку вже 3й раз міняю після установки нової цепки, задня і не з'їдається а передня - зуби злизує дуже! Тобто кожні 5-6 тис. проклацує цепка і все причина передня звездочка! У вас такого не було?
Насчет звезды - нет, у меня такого нет. Пользуюсь родными комплектами звезд+цепи. Звезды изнашиваются одинаково. Передняя должна быть хорошо закручена на 2 болта, при чистке цепи нужно снимать кожух передней звезды и убирать грязь вокруг. Если вы все таки делаете + цепь 520-тая, звезды родные + чистите каждые 500-700км - тогда происхождение проблемы непонятно. Первый раз о таком слышу.
Супермодератор.
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
- andriy.graboviy
- Сообщения: 3
- Зарегистрирован: 28 фев 2018, 18:32
- Откуда: Талалаївка
Re: Мій Bajaj Pulsar 200 NS 2013 р.
Дійсно походу смазки немає вже... Все так і робив, напевно не вгадую з натяжкої цепки, інколи перетягую, але це раніше було коли дуже не додивлявся, як кажеться на око! Чистка раз в 500-800 км в залежності від кількості грязі на ній.. Буду краще додивлятисьIryxBro писал(а): ↑01 мар 2018, 14:13Датчик скорости нужно время от времени набивать густой смазкой типа литол. Туда вода попадает, смазка вымывается и пластик датчика начинает умирать. Хотя бы раз в сезон стоит туда заглядывать, чистить всю ось, закладывать новую смазку вокруг подшипников и в датчик.Дякую і вам! ну датчик швидкості треба міняти бо як на мене і швидкість не правильну показує! Стосовно цепки десь на 11 тис. почав часто підтягувати її, і вирішив замінить.. на новій вже проїхав 18 тис. і все добре! Хотів у вас спитати я передню звездочку вже 3й раз міняю після установки нової цепки, задня і не з'їдається а передня - зуби злизує дуже! Тобто кожні 5-6 тис. проклацує цепка і все причина передня звездочка! У вас такого не було?
Насчет звезды - нет, у меня такого нет. Пользуюсь родными комплектами звезд+цепи. Звезды изнашиваются одинаково. Передняя должна быть хорошо закручена на 2 болта, при чистке цепи нужно снимать кожух передней звезды и убирать грязь вокруг. Если вы все таки делаете + цепь 520-тая, звезды родные + чистите каждые 500-700км - тогда происхождение проблемы непонятно. Первый раз о таком слышу.
- IryxBro
- Админ
- Сообщения: 510
- Зарегистрирован: 03 янв 2018, 16:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Мій Bajaj Pulsar 200 NS 2013 р.
как чистить и натягивать цепь я писал ЗДЕСЬ Почитайте, может поможет.
Супермодератор.
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com
-
- Сообщения: 16
- Зарегистрирован: 20 мар 2018, 19:59
Re: Мій Bajaj Pulsar 200 NS 2013 р.
Классная история! А я только лишь строю планы о покупке мотоцикла и мотопутешествиях..Ну ничего, придет и моё время написать интересности))
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 18 гостей