Загальна статистика Мотохелпу за 2017

Советы и опыт безопасного вождения
Ответить
Аватара пользователя
IryxBro
Админ
Сообщения: 510
Зарегистрирован: 03 янв 2018, 16:50
Откуда: Киев
Контактная информация:

Загальна статистика Мотохелпу за 2017

Сообщение IryxBro » 10 янв 2018, 19:57

12688039_1690987791147355_6166215758782752480_n.png
В цілому трохи зради у бік водіїв авто. Це перший рік, коли ми маємо такий розрив (у всіх розуміннях) у винуватцях ДТП. Зазвичай це було десь 50% на 50% із плюс-минус 5% у бік двоколісних чи авто. В цьому році ми вперше бачимо кардинально іншу картину. В 2017 році автомобілісти стали винуватцями у ДТП на 26% більше, ніж двоколісні (мотоциклісти + скутеристи + велосипедисти).

Можливі фактори, що призвели до такої ситуації на дорогах:

- Брак законодавчої бази
- Нестача повноважень у поліцейських
- Нестача ресурсів патрульної поліції
- Збільшення кількості незареєстрованої техніки ("блях") на дорогах. У цьому пункті не хочемо грести всіх під одного, всі водії різні, але за статистикою саме "бляховоди" дуже полюбляють тікати з місця ДТП та частіше порушують ПДД.

Але очевидно, що у головах правопорушників відсутнє таке поняття як "невідворотність покарання" і вони керуються "прокатить і нічого мені не буде". Сподіваємось, що наші законодавчі реформи та патрульна поліція скоро зможе виправити цю ситуацію.
Також виріс коефіцієнт смертності, але з цього питання буде детальний розбір польоту у наступних підсумках минулого року.

Основні новини «Мотохелп»:

• Нам стало відомо про 495 ДТП, це незначно більше, ніж минулого року (на 12 ДТП), і на 57 більше, ніж позаминулого. Ми змогли відреагувати на 412 ДТП: 382 виїзду на місце події, 30 разів «вели» по телефону.
Коефіцієнт наших реакцій: 86%. Минулого року цей показник був 88%, але враховуючи кількість роботи та динамику, гадаємо, що все ж ми справились із навантаженням.
• Відкрили оперативний чат, в якому повідомляли про ДТП, угони, потреби постраждалих у крові та медикаментах, необхідність технічної допомоги. Завдяки цьому чату ми дізнавалися від вас про ДТП, а ви мали змогу допомогти мотоциклістам і велосипедистам, коли Мотохелп не мав ресурсу. Приєднуйтесь до чату ( https://t.me/motohelp_kyiv )
• Тренінги та лекції для громадськості: ми провели 27 занять з першої домедичної допомоги і дій на ДТП. Кожного місяця проводили хоч одне заняття, у листопаді провели цілих 6.
Всі наші заняття завжди безкоштовні і відвідати їх можуть усі бажаючі, підписуйтесь та слідкуйте за оголошеннями на Facebook-сторінці Мотохелпу.
• Угонів, про які дізнався Мотохелп: 54. Волонтери «Мотохелп» допомогли повернути 7 із викрадених мотоциклів, що є хорошим показником для нас і навіть подяка від Національної поліції це підтверджує :) Про це буде окремий пост.
• Завдяки вам надіслали в АТО вантажів на 135 778,5 гривень. Кожного місяця надсилали хоча б один вантаж з ліками і засобами першої допомоги (і не тільки)).
• Значно підняли рівень навичок команди з надання домедичної допомоги.

Кількість ДТП з двоколісними ТЗ, про які нас повідомили у 2017-му році: 495

• Виїхали на місце ДТП: 382.
• Консультації телефоном: 30.
• Інформацію отримали запізно: 16.
• Не мали волонтерів для виїзду: 59.
• Допомога не потрібна: 10.
• Коефіцієнт реагування на ДТП: 86%.
• Днів без ДТП: 156 із 365.

10 найактивніших волонтерів:

Dmitriy Gladyshevskiy — 59 виїздів, Vladislav Avramenko — 55, Medved — 49 , Дмитрий Буренин — 43, Александр Кислица — 42, Anton Guard — 32 (він також опікується тяжкими постраждалими у лікарнях), Alyona Sergevna — 28, Tkachuk Oleg — 28, Oleg Sai — 27, Vasya Makarenko — 24. Дякуємо хлопцям і дівчатам за роботу!

«Мотохелп» допомагає усім постраждалим у ДТП з двоколісними транспортними засобами, незалежно від того, хто правий, чи є екіп або категорія «А». Але юридично і консультаційно ми не допомагаємо тільки тим, хто керує транспортними засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого виду сп‘яніння.

Статистика за місцем і часом доби:

• Аварійний район Києва: Шевченківський.
• Аварійний день тижня: однакова кількість ДТП сталася по вівторках, четверах і п’ятницях.
• Аварійний час доби: з 18:00 до 19:00 — час виїзду додому з роботи. Також багато ДТП ставалося у час вечірніх сутінок.

Друзі, ми не можемо вплинути значним образом на поведінку інших водіїв на дорозі, тому просимо вас, робіть себе помітними, вдягайте світловідбиваючий одяг, не забувайте про фари і блимавки на велосипеді.

Також дивіться графіки, а найближчими днями ми опублікуємо більш детальні пости про травматизм, угони та окрему статтю для велосипедистів.

Допоможіть команді «Мотохелп» допомагати і рятувати постраждалих у ДТП!

1. через кнопку «Пожертвувати» на нашій сторінці у Facebook;
2. за посиланням, де опубліковані наші реквізити і автоматизований сервіс для пожертвувань, а також описані наші поточні потреби;
3. поповніть картку «Приватбанку» ГО «Мотохелп»: 5169 3305 1204 6563

У 2018-й рік ми прийшли з дефіцитом у 63 973, 23 гривні, який покривався із зарплати директора і власних коштів волонтерів.
Ми вдячні заздалегідь за будь-яку допомогу!

Изображение

Изображение

Изображение

Джерело
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.


Супермодератор.
Bajaj Pulsar NS200, Avenger 220, Dominar 400, Dominar 400UG, Yamaha FZ6S2, Honda CB600F, Kawasaki Ninja 650 (ER6F)
https://zmarketchangers.com

Ответить

Вернуться в «Советы по безопасному вождению»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость