Страница 1 из 1

Не можна нормально замовити запчастини(вирішено )

Добавлено: 09 авг 2018, 08:22
Nihtigal
Трохи побив фару, поворотник і підніжку. Знайшов номери в каталозі. Набираю центр продажу запчастин, 066 0000751. Додзвонитися до людини мало реально. Разу з п'ятого до когось додзвонився. Почав розмову, попросили номери запчастин скинути у вайбері. Ну ок, але можна було б і на сайті написати - скинути номери на вайбері а потім дзвонити. Для відповіді про ціни чекав півтори години, підтвердив що ціни влаштовують, готовий замовити. Про наявність запчастин до вечора чекав, з 15ї години, нічого не відповіли. Цікаво чи напишуть сьогодні, чи їх треба постійно телефоном нагадувати про себе.

- неможливо отримати нормальну довідку телефоном
- на повідомлення в вайбері відповідають якщо нагадати про себе телефоном (додзвонитися важкувато)

Як на мене, то це якесь бл@дство. Якщо Bajaj хоче продавати тут техніку довго і багато, з сервісом з продажу запчастин треба щось робити. Принаймні при їх амбіціях. Ми не Китай, казали вони, в нас все є, казали вони... Поки що вийшло якесь ко-ко-ко...

Re: Не можна нормально замовити запчастини

Добавлено: 09 авг 2018, 11:22
Дмитро
Увы, записи здесь вряд ли что изменят. Надо искать переводчика и писать серьёзное письмо в головной Bajaj - о том, что только Service Camp тут был организован (почти не сомневаюсь, что деньги на него были индийские). Ни информационной поддержки, но нормальной своевременной поставки заказов, мухлёж с ценами (в договоре одно, по факту оплачивается другое), отсутствие и нежелание заниматься поставкой дополнительного оборудования и аксессуаров... Всем, кто интересуется мотоциклом, объясняю, что это индия, но не "два индуса в тапочках с газовым паяльником что-то ваяют в гараже". Но вот Bajaj в Украине - это как раз "двое в тапочках в гараже".

Re: Не можна нормально замовити запчастини

Добавлено: 09 авг 2018, 11:24
Nihtigal
Я гадаю, моєї англійської буде достатньо. Плюс трохи перекладача Гугл та посібників з ділової англійської.

Re: Не можна нормально замовити запчастини

Добавлено: 10 авг 2018, 11:34
Nihtigal
Отримав запчастини. Проблема з телефоном для зв'язку - якісь технічні моменти, не видає сигнал зайнято коли намагаєшся додзвонитися. Я виявилося, краще робити замовлення через форму. Тоді його зручно і швидко можуть обробити. Я розумію, що в вайбері багато повідомлень і всім важко вчасно відповідати. Я не вимагаю аби замовлення виконали швидко, просто бажаю знати, який в нього статус наразі. Я гадаю для зручності було б гарно прописати алгоритм замовлення запчастин і навести приклад як це робити, а також означити термін в який зазвичай відповідають на запити по запчастинах. Ну і щось зробити з телефоном, бо мені після кількох гудків замість зайнято видавало просто тишу.

Загалом, проблема менша ніж мені здалося напочатку. Я звик до того, що такого типу питання вирішуються швидше і простіше, тому реакція була досить різкою.